شريط اهدائات

الجمعة، 11 فبراير 2011

مسابقة ملكة جمال المدونة


بنات فية مسابقة جامدة جدا
كل بنت هتكتب هنا عايزة اشترك وتروح تزين دميتها وهيتم التصويت من قبل العضوات وتجيب بنات يشتركوا بالمدونة طبعا علشان يصوتولها
هتفوز بلقب ملكة جمال المدونة ورابط سويتها يتحط هنا بالمدونة
وكمان هتتحط صورة دميتها بالمدونة بس ما تنسو تكتبو اسم
الدول بتاعتكم فى ستاردول

هناك 14 تعليقًا:

  1. مسابقة جامدة جداً وانا هشترك ياسكرة

    ردحذف
  2. وانا وانا اوعوا تنسونى ههههههههههه

    ردحذف
  3. اكيد كلكوا مشتركات بس ما تنسوا تتزينوا علشان لما عدد المشتركات يزيد نعمل تقييم

    ردحذف
  4. وانا كمان بدي اشترك
    وشكرا كتير ع المسابقة الحلوة متلك

    ردحذف
  5. مرسى يا قمر انتى الى زى القمر

    ردحذف
  6. بشترك فيعا انا اسمي rewqfdsa

    ردحذف
  7. وأنا كمان بشترك معاكم اسمي نفس اسمي الي هنا خخخخ

    ردحذف
  8. امممممممم المسابقة صارت صعبة يا ترا مين هيفوز

    ردحذف
  9. باقى ثلاث مشتركات وبس يلا والمسابقة تخلص

    ردحذف
  10. بششترك آسمي shosho-kol آن شآء آلله آفوز هع

    ردحذف
  11. ان شاء الله يا قمر اوك كدا باقى مشتركتين وبس يلا الحقو

    ردحذف
  12. ايو ايوا تعملون مسابقه بدوني اخ اخ انا كمان بشترك اسمي malakwalid1990

    ردحذف
  13. انا عوزة اشترك اسم دميتي Rwan210

    ردحذف
  14. خلاص ما فى حد يشترك تانى هنبدا نعمل التصويت وانتو تصوتو اوك استعدو يالا

    ردحذف