شريط اهدائات

الأحد، 19 يونيو 2011

شروط التبادل الاعلانى

بنات ملحوظة بس علشان طلبنات التبادل الاعلانى الى بتجيلى انا لاحظتت ان بين كل 15 بنت فى ستاردول فية بنت عاملة مدونة فبقت النسبة كبيرة جدا فانا الى بدها تعمل تبادل لازملها شروط لمدونتها سورى بس بردو ليا طلبات 
1 انها تكون على الاقل بيها فوق ال 100 عضوة يعنى مش تبقى لسة عاملاها واشتركت بيها هى واختها وتقول تبادل ههههههههههههه
2 انها تكون مش لازم نشيطة اوى بس على الاقل بيزورها 5 بنات على الاقل
3 لو نسخت شى من مدونتى تذكر المصدر بالينك
4 ماتكون بنت سيئة السمعة مثل مثلا انها بتشتم البنات او عايزانى اعمل تبادل مصلحة 
5 تكون مو اخر موضوع حطاه من تلاتين سنة او فى العصر الحجرى يعنى ما بنتزل اخبار 
6 تكون نشيطة بمدونتى 
7 يكون فى ارشيفها على الاقل 3 شهور

هناك 4 تعليقات:

  1. بس انتي في مدونتك في 72 بنت وكيف تبغي بنات في مدونتم فوق المية يطلبوا منك تبادل ايش هذا يعني كان في لزوم لدي الحركة انا كان ودي اشترك بمدونتك بس بعد ما شفت انانيتك بطلت واذا ازعجتك معليش
    بس انا قلت الصراحة والصراحة راحة

    ردحذف
  2. وعايزانا كمان نكتب رابط مدونتك فى عرضنا واكون نشيطه ازاى يعني بمدونتك ابقي كاتبه؟؟ هي دي الشروط؟؟؟ اختارى شروط معقوله عشان الناس تعمل معاكي تبادل بالشكل ده محدش هيعمل معاكي حاجه

    ردحذف
  3. جبد مرسى اوى وانا اسفة خالص جرحتكم على الاخر واتعاملت معاكم بقلة زوق وعايزة اقول للبنت الاولى اللة يسامحك ومسالةى الاشتراك على راحتك بس انتى يعنى كنتى عايزانى اقول لاوم تكون 72 يا سلام وبالنسبة للبنت التانية قصدى انى انا كمان هكتب بعرضى لو عندها مدونة وكمان قصدى انها تكون قبل كدا نشيطة فهمانى

    ردحذف
  4. اسفة والله علشان انتو بتحبونى اوى كدا وكمان بتتكلمو معايا بزوق جامد علشان تفهمونى انا لغيت التبادل الاعلانى خالص وكمان يمنك الغى المدونة مش كفايا بحط اخبار لنفسى ومحدش بيعلق وكمان لما تعلقو تهزئونى بالشكل دة :(

    ردحذف